Spørgsmål?

Find svar på ofte stillede spørgsmål

Kan du ikke finde svar på det, du søger, er du selvfølgelig altid velkommen til at tage fat i os.

Kontakt os

Tilmelding

Du tilmelder dig via Sportstiming  her

Du kan ændre dit navn på det fysiske startnummer inden 14. august.

Du kan ændre T-shirt størrelsen (med forbehold for udsolgte størrelser) inden 14.august. 

Ændringerne foretager du via ret selv-koden i din kvitteringsmail.

Du kan ændre din distance inden 14 dage inden eventdagen

Du kan ændre din T-shirt størrelse inden 14.august (med forbehold for at der kan være udsolgt af ønsket størrelse). 

Du kan finde dit startnummer på deltagerlisten: Deltagerliste 2025

Har du betalt for afbestilling og er blevet forhindret i at deltage, skal du kontakte info@sportstiming.dk

T-shirt og medalje

Årets T-shirt er af mærket Craft og modellen findes i dame-, herre- og juniorstørrelse. 

Dit startnummer, t-shirt og afterparty armbånd kan afhentes i følgende tidsrum: (oplys dit startnummer ved afhentning: Deltagerliste 2025)

–       Fredag d. 5. september fra kl. 16.00-18.00: Østergade 13, 7600 Struer, foran Rådhuset

–       Lørdag d. 6. september fra kl. 12.00-13.45(Klokken 21.00 for afterparty): Bang & Olufsen Allé 1, 7600 Struer, på pladsen foran Bang & Olufsen

 

Der er medalje til alle deltagere med et startnummer til Run To The Beat. 

Der er altså ikke medalje til små børn i klapvogn/barnevogn, der ikke er tilmeldt, og der er heller ikke medalje til ledsagere uden startnummer. 

Har du brug for en anden størrelse t-shirt?
Så kig forbi byttebørsen lørdag. Her gælder princippet: “man bytter til det, der er tilbage”. Det betyder, at du kan ende med en løbetrøje fra tidligere år i en anden farve. 
Du kan se på kortet, hvor du på dagen kan finde Byttebørs standen. 

Børn

Børn under 12 år kan løbe med på 5km og 10km det koster kr. 200 for dem at deltage og alle børn får startnummer, t-shirt og medaljer.

OBS: børn  under 7 år må gerne løbe gratis med på ruterne, men der udleveres desværre ikke trøjer, løbenummer eller medaljer.

 

Du må gerne medbringe klapvogn og barnevogn. Vi beder dig blot om at tage hensyn til de andre deltagere. Det kan du fx ved at starte bagerst i feltet og trække ind til siden langs ruten. 

Kun tilmeldte børn får t-shirts og medaljer. Ved tilmelding af børn under 12 år, koster det 200 kr. 

OBS på at alle børn under 7 år må deltage gratis, men vil så ikke få startnummer, t-shirt eller medalje.

Løbet

Du kan finde de tre ruter her - se kort

Uanset hvilken rute du tilmelder dig, får du

➤ Løbetee fra Craft/Sport24 Struer - udleveres sammen med dit startnummer
➤ En unik Run To The Beat medalje
➤ Professionel tidtagning og diplom
➤ Live tracking via app - så kan familien følge dig
➤ Trafikfri rute, fyldt med musik og heppezoner
➤ Stort afterparty med store danske musiknavne

Du kan finde info om løbsprogrammet her - Løbet

Du kan tilmelde dig distancen 5km, 10km og ½ maraton her

Alle tilmeldte til løbet får også adgang til det store afterparty på B&O pladsen. 

Af sikkerhed og tryghed for alle løbere, er det ikke tilladt at deltage i Run To The Beat med hund.

På pladsen ved Bang & Olufsen, kan du gratis få opbevaret dine ting under og efter løbet. Området er bemandet, men opbevaring er stadig på eget ansvar. Dine ting skal placeres i en privat taske, hvorpå du skal sætte den udleverede label med dit startnummer. Garderoben lukker klokken 19.

Der er mulighed for omklædning og bad i B&O’s omklædning, tæt på starten. Omklædning er åben til klokken 17.30.

Se hvor, her på kortet - se kort

I løbet af hele løbsdagen indtil kl. 16.30 vil det være svært at komme frem i bil i Struer by. 

Hele løberuten vil være lukket for trafik i tidsrummet kl. 13.30-15.30 og delvist lukket kl. 15.30-16.30. Her vil den ene af vejbanerne være spærret på ruten, og det vil i begrænset omfang være muligt at køre imod løberetningen på ruten. 

Opsætning af hegn og grej langs ruten starter kl. 8.00 lørdag morgen.

Hjermvej er spærret for gennemkørsel kl. 10-12 (opsætning af portal) og 13-16.30. Kl. 13.30-16.30 er Fjordvejen spærret ved Havne Alle.

Derfor vil det i hele tidsrummet ikke være muligt at køre i bil til eller fra Sejlhusene, hele lystbåde- og industrihavnen, kolonihaverne Fjordglimt på Vralden samt beboelse og virksomheder i områderne. Hvis du skal til Bremdal Camping, skal du komme Nordfra,.

Der vil blive oprettet sluser, der gør det muligt at krydse ruten i vejkrydsene Ringgade – Bredgade, Ringgade – Søndergade og Peter Bangsvej – Søndergade/Hjermvej. Således kan du f.eks. via Ringgade komme til stationen.

Ved passage bedes du tage hensyn til anvisninger fra officials, hjemmeværn og løberne generelt.     

Ved ca. 4km og igen efter 8km vil der være væskedepot med vand og energidrik fra ATNU, dette passeres både på vej ud og hjem.
På 1/2M er der depoter efter 4km, 8km, 12km, 14km 16km og 19km.

Afterparty

Afterparty billetten koster 340 kr. og kan købes her

Det er også muligt at købe afterparty billetten på dagen ved døren til 440 kr. 

Der vil være et bredt udvalg af mad og drikke på afterparty pladsen. 
Alt godt til ganen: vin, drinks, øl også alkoholfri, ciders og kaffe.
Alt godt til sulten: burger, pomfritter, tapas mm.

Der kan betales med:
- Mobilepay
- Dankort/mastercard

Afterpartypladsen åbner fra kl. 15. HUSK dit afterpartyarmbånd, som du modtager sammen med dit startnummer. Armbåndet skal du have på, for at kunne komme ind. 

Festivalpladsen lukker kl. 23.00.